du vet vem.

jag vet att du klarar det
sluta aldrig kämpa.
för min skull gumman?
du gör mig så glad
utan dig så vet jag inte
jag finns här
dag som natt
sluta aldrig kämpa
för vet du vad?
jag vet att du kan göra det här
jag vet att du klarar det
för du är bäst
ja gumman. du är bäst
glöm aldrig hur mycket jag älskar dig.
är det nåt, kom hit för jag lyssnar
och jag ska försöka ge dig de råd som är bäst för dig
ingen annan !
sluta aldrig kämpa för det blir bättre!
jag lovar..
och jag vet..

tårar som rinner
tårar på kinden
läker ej såren
läker ej hemska minnen
men synen den klarnar
när vinden drar förbi
vinden ger dig tillbaka lusten
när hjätat är brustet
lusten till livet
lusten till allt
så sluta aldrig kämpa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0