.

jag tittade in i ett par ögon
såg bara hat
såg den bottenlösa
den bottenlösa ilskan
ögonen var svarta
svarta av raseri

vände bort huvudet
ville inte va här ville inte se
spände kroppen
beredd på vad som skulle ske
du knöt din hand
och smärtan var hård
kinden var krossad
näsan den blödde
med knyten näve du slog
med knyten näve slod du mitt ansikte trasigt

tårarna brände
ville inte gråta
inte inför dig
inte inför mitt största hat
min största fiende

hat
haten växte
växte sig stort
såg in i dina ögon

äcklad
äcklad av dig
äcklad av att jag bar ditt blod inuti mig

såg in i dina ögon
såg den person
den person som förbannat min själ
förbannat min kropp
kroppen med sår
själen lika så
kommer aldrig läka kommer alltid vara kvar

åh shit vad jag hatade dig då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0