hoho

höhö så trevligt vi hade (a)

orkar inte berätta allt skit som hände oss det skulle ta år..:oo

menmen fick jätte fiiina presenter :)

i halsband med ett par solbrillor på haha ett par glassörhängen & ett par trosor (a) allt var rosa, av emelie & fanny, sen fick jag m&m's (jag älskar..) 200 g choklad & nån chokladask haha av cissi & sara, och en liten söt apa som typ blåser nagelacket torrt när man trycker på den av sosso & julia hihi och sen två nagelack, typ badskum badrosor (haha vad det nu heter?) och masker av lilla klara :) hihih så trevlans asso. plus massa prickar i en skokartong höhö

jag cissi & sara tummade på att dygna asso men lilla sara slockna tyvärr. sen när vi skulle kolla skräck för att sara sov (hihi hon ville inte se..) så vaknade hon, julia ba - nej sara vi ska soooova nu..du kan somna om igen.. men hon ba, neeeej vi ska ju dyygna..snaaaark.. och så typ somna hon igen haha :) men jag cissi klara & fanny höll oss vakna till halv sex iaf. sen mörda min pappa oss :oo

kommer bilder på kvällen/natten/dagen sen, höhö när cissi har laddat upp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0