idag har jag vart med om.

* hällt coca cola på sofies väska & jacka
* ätit munkar
* fotat små söta vårblommor. haha normalt..
* dissat min älskling vid altaret. mohaha ledsen vi får gifta oss nån annan gång..jag lovar. :)
* ätit glass
* legat på marken i tjugo minuter
* skärt upp såret ännu skärare (?) haha
* blivit utskälld av katja den satmaran
* skolkat från tre lektioner
* varit bäst
* solat
* inte blivit brun
* träffat en gammal lärare
* hart väldans mysigt med bebis.
* lapat cola som sofie hällde på marken..haha
* sett sofie med en binda i ansiktet (har bildbevis)
* haft skämsstund med emelie
* käkat upp wasses tuggumin (skyller på att mina är slut.)
* åkt ruschelkana

intressant va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0