jag känner världens bästa människa

vet ni vad jag har kommit på?

att jag har världens bästa vän.

louise, hoppas du ser det här för saknar dig grymt.

du skulle bara veta.

två veckor sen nu.

men glömmer dig aldrig.

du är påriktigt den finaste.

du är perfekt gumman.

älskar dig.

ses vi på lovet?

vi måste ses på lovet.

för jag saknar dig.

bryr mig inte ifall jag måste sätta dej i tvångtröja.

jag ska träffa dig.

mohahaha älskar dig otroligt mycket bästavän.

jag gråter för jag saknar dig så mycket.

släpper du mig så dör jag.

vet inte vad jag är utan dig.

inget jävla trams det här gumman.

du är för fin för mig. men ändå måste jag ha dig nära

för utan dig lever jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0