lite störd sådär..

har ni sett såna där filmer där typ pippi långstrump binder ihop lakan och klättrar ut genom fönstrena?
haha jag vart så sur på mina föräldrar så jag band ihop ett lakan och hoppa ut genom fönstret & sen sprang jag barfota ända hem till sofie..hahah fatta lilla ungen som stod och titta på när jag klättra ner för ett fucking lakan. hahh
cissi pissa typ på sej av skratt & sen gick vi och köpte godis och nåt energipulver haha :o
m & p kom hem t sofie och jag satt och gömde mig i källarn. men sen kom dom och hämtade mig vid elva halv tolv iaf..fan dom hade sett mej. haha
men det var kul så länge det varade..haha
men nu ska jag iväg med mamma & käka lunch och typ kolla på balett på kungliga operan. så vi hööörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0