jag vill ha dig.

1. Finns de någon av de motsatta könet du gillar mer än vän? lite i dig?
2. Har du blandat mediciner med alkohol? nej
3. Vilken färg har din mobil?  rööööödast

4. Gillar du att läsa? hm ja om det e nåt bra så.

5. Har du något husdjur? eh typ en tjock hamster en undulat och en till undulat i frysen..om det räknas ?

6. Äger du ett par vita string? yeah baby.

7. Har du någon hemlig dröm? oooh ja !

8. Isåfall, vad? neeeeeeeeej? det e ju hemligt.. :ooo

9. Favorit godis? ..godis?

10. Är du kär? nejnejnejnejnejnej

11. Vilken årstid tycker du bäst om? the summer baby

12. Framför eller bakom kameran? höhö framför (a)

13. Tycker du om kanelbullar? det va länge sen..haha

14. Har du någon pojkvän/flickvän just nu? vill du bli min? :$$

15. När fyller du år?  snart ska du se

16. Vilken färg är det på dina väggar?  kom & kolla? glöm inte att kolla in min säng också..

17. Spelar du något dataspel? neeeeeeeje

18. Isåfall, vilket/vilka? spelar inget idiot ?

19. Hur gammal är du?  byxmyndig. (om snart ett år..)

20. Favoritfärg? samma som du..

21. Går du i någon sport? shake your ass for me baby !

22. Vilken färg har du på dina sockar just nu?  inga..jag är naken ! mohahah

23. Vad sa du senast? höhö

24. Favoritmat? din kuk..

25. Vilken bok håller du på med att läsa just nu? två st.

26. Hur mycket shoppar du för varje månad? mer än vad jag har råd med..betalar du? (aa)

27. Har du en egen digitalkamera? yes baby.

28. Vad ser du utanför ditt fönster? heh en kyrkogård..(a)

29. Vad har du på dina väggar? nakenbilder

30. Har du många bilder på din data? yeeeep...alldeles för många

31. Vem ringde dig senast? sami bambi. (har aldrig fattat det skämtet..det rimmar ju inte ens?)

32. Vad står det i ditt 48:onde sms? haha aa de e sant :)<333333

33. Och vem är det ifrån? soofian

34. Har du körkort? kom och kör i min schteeekbil.

35. Vad åt du senast? din kuk? svaret är korrekt.

36. Gillar du skolan? öh säg en jävel som gör det..?

37. Vilken var den senaste låten du lyssnade på? jag älskar dig. (det gör jag..)

38. Har du något smycke du absolut inte vill tappa bort? aldrig tänkt på det?

39.Om jag säger va, så säger du...? älskar du mej?

40. Vilken var den senaste hemsidan du var inne på? facebook

41. Längtar du till något? yesyes

42. Om ja, till vadå? din säng.

43. Vem pratade du senast med på msn? ingen aning :o

44. Om du sträcker ut din högra hand, vad nuddar du då? sturebrur

45. Gillar du att bada? oh ja. nakenbad..

46. Brukar du bli nöjd med bilder på dig själv? hehe neej..

47. Har du någon dricka nära dig just nu? nååååpe

58. Vad ska du göra idag?  stöta på dig.
59.Hur svarar du i hemtelefonen? linnea
60.Hur svarar du i mobiltelefonen? hallå
61.Ringer du mycket? bara till dom jag gillar
62.Från mobil? va..? 
63.Vem ringde du senast? hem. för att se om nån va hemma (finurligt där linnea)
64.l timmar sömn inatt? vaa..?
65.Sover du ensam? inte när jag är med dig :)
66.Vad ser du fram emot? sommaren & att få ligga med dig..
67.Vad vill du ha just nu? dig. NAKEN.
67Vem hånar du? mohahahah
68.Vem saknar du mest? bästavän :o
69.Vem vill du helst slippa? många :)
70.Vem stör du dig på? .. många
71.Vem vill du sova bredvid inatt? dig? :$$
72.Vilken buss åker du oftast? 117
73.Vilken årstid är det nu? vår. förhoppningsvis.
74.Har du varit kär? njae..
75.Är du kär nu? i dig..
76.Är du en bra partner? världens bästa
77.Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? han pratar med mig..

78.Vad åt du senast? frågade för typ tre minuter sen ?
79.Är du polare med grannarna? eh nej
80.Har du varit utomlands? många gånger
81.Var är dina syskon just nu? sina rum tror jag. (vi är så sociala hela bunten)
82.Vilken tid gick du upp imorse? halv seven
83.Vad gjorde du kl 2 inatt? smsa :)
84.Vad är det första du gör på morgonen? somnar om..
85.Vad ska du göra efter det här? söka upp dig din sexiga jävel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0