besviken

okej vet inte varför jag börjar blogga. hade lust bara..jag fixade en igår. men sen så råkade jag typ glömma lösenordet eller nåt för jag kommer inte in. och visst man kan ju alltid klicka på den där. 'glömt lösenord' men grejen är den att jag inte kan komma ihåg lösenordet till den hotmail adressen heller.. :$ hihih så duktig är jag..men man får väl hoppas att jag inte glömmer den här då.
åh fett med besviken jag är. skulle åkt skidor med l idag men jag fick inte tag på henne. har slösat bort hela min lördag på att ringa till någon som inte svarar. kul? nej inte så. men men ikväll ska jag träffa e och s så det ska bli skitkul. kanske kommer min hittills helt fucking hemska lördag bli rätt bra iallafall :) jag som längtade efter att få träffa l. vi som hade planerat så mycket. så jävla länge sen vi sågs. jaja så är livet ibland. dom smällarna får man ta. hoppas på en bra kväll. lägger kanske upp bilder sen.
pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0