godmorgon alla söta

typ en halvtimme till att gå till ksolan. är skittrött, men ändå lyckades jag hoppa direkt ut rfån sängen till ducshen..ovanligtovanligt. jag brukar typ ligga och somna om i minst en halvtimme ? jaja så u har jag lite extra tid iaf. rätt mysigt. bara jag hemma :) funderar på att skippa skola idag? eller kanske inte e looovade till 100% att komma idag ! hihih äntligen (a) och idag ska vi typ göra tryck på tröjor..haha ? ska vi leka dagis nu igen..eller haha det blir säkert jäättekul ;) får vi hoppas. tog en tröja från pappa i str L..mihhihi blir säkert skitbra (a) ska klippa sy och måla lite på den. lägger in bild hur det blir imorn..säger vi :) ooouf nu är det bestämt ! k och jag ska dra till typ skeppsholmen eller vafan det hette. där ska vi gå på typ ett kollo med skeppsegling ! jihuu ska bli skitkul..om det kommar snygga killar såklart (a) hoppashoppas ! nej nu ska jag till skolan. 
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0