hemma igen.

är hemma nu. ÄNTLIGEN ! det var jättefint där borta. men shit ska man kalla det här skidresa ? jag hade migrän låg och sov i tre dygn. gick inte upp ur sängen, maten låg vid nattygsbordet så jag slapp gå upp. fast ibland fick morsan mata mig för att jag ens skulle äta överhuvudtaget? a det va inte så kul, satt hemma i stugan i fyra dagar och åkte skidor i två. tyvärr blev det ingen snowboard för min del :/ jag som hade längtat så..men vi ska kanske till åre på påsklovet ! visserligen på min födelsedag..men ändå. har aldrig var där så skulle va skitkul om vi verkligen åkte dit då !
idag ska jag ba va hemma. är så sjukt trött ! har huvudvärk..är trött och saknar tjejorna!
hahah jag kom före k till kinsen! mahaha vi tävla..i olika bilar eftersom hon också skulle hem från fjällen. :) vi är ju balla brudarna och vi kommer bli superkända som världens coolaste balla brudarna ! och vi kommer få statyer och behöva ha värsta biffar till livvakter :D hihih
pussar
 
 
stugan var mysig..men rätt liten. fast vem bryr sig..? och sen så vädret var (enligt familjen) superfint, soligt och ca två till fyra minus. och tydligen ett superbra före eftersom det snöade varje natt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0