isbanorna is back

haha när jag gick till skolan med l var det så jäävla halt i alla backar från bussen till skolan..haha typ nerförsbackar och isit som fan! :o dom borde bygga isbanor där istället för göra konstgjoda lite över allt.. ;) och hemvägen gick väl inte så mycket bättre med le..jag lyckades först ramla en gång sen gick jag två meter och ramlade igen..fan vad jag skämdes! det satt två småkillar och garvade åt mig där vid bussen..och fan vad kallt det var, har typ tre hål i mina byxor och det kom ju inte in liite snö där ;o hahaah idag ska jag hämta min lillebror från dagis och sen typ pluuuuuuuuuuuugga. ucsh jag hatar det men jag måste..har typ trettio spanska glosor till imorn som jag inte ens vet vilka det är..bra jobbat av mig! uööh hatar spanska :)
har kollat runt lite på olika bloggar och hittade det här..shit ni som tycker att alla kändisar och modeller är så snygga.såhimla fina kroppar och så sjukt vacker hy. hah! vafan, kolla in dom här för och efter bilderna..

kolla in huden, håret, ögonen och allt..så otroligt retucherat alltihop.


ingen har den perfekta huden..


dom här bilderna är bara tagna några dagar efter varrandra. kolla hela hennes kropp igemförelse med tex..håret? så alla som tror att modeller är perfekta..nej du verkligen inte. dom ser precis ut som du. om ibland inte värre..
nej nu ska jag ta och äta lite kakor. (ta och tjocka på mej ännu mer)
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0