testa..skitkul. not ?

Du som liten.
1.
 Vad hette din bästa vän? - sofie theobald, elin nånting och johanna nånting
2. Vad hette din första kärlek? - hade ingen
3. Vilken var din favorit rätt? - rådjurssadel :$
4. Vilken var din favorit färg? - röd
5. Vart bodde du? - bromma kyrka
6. Vad tyckte du var det bästa som hänt? - vet inte..
7. Vad tyckte du var det värsta som hänt? - kommer inte ihåg
8. Vad ville du bli när du blev stor? - sotare & balletdansös (a)
9. Vem var din favorit? - ingen aning
10. Vilket godis tyckte du bäst om? - allt..
11. Vem var din förebild? - öh, elin tror jag. ett år äldre och skitcool..eller typ britney spears.

Nu.
1. Vad heter din bästa vän? - sofie theobald & louise ohlsson
2. Vad heter/hette din senaste kärlek? - kärlek existerar inte
3. Vilken är din favorit rätt? - mat
4. Vilken är din favorit färg? - rosa
5. Vart bor du? - bromma kyrka
6. Vad tycker du är det bästa som hänt? - minnena med louise
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? - ..massor
8. Vad vill du bli? - läkare
9. Vem är din favorit? - mina vänner är mina favoriter
10. Vilket godis tycker du bäst om? - äter inte godis..eller försöker
11. Vem är din förebild? - sami bakirdan. när jag blir stor ska jag bli som honom.. ;$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0