magplask

jag j & s gick gick hem till j efter skolan för att sen sticka och dansa. ändå problemet var att alla hade glömt nycklar.. :$ men det löste sig. j's mammas kille va hemma så det gick bra :) på väg hem ramlade jag i en isig uppförsbacka och gjorde världens jävla magplask ! jag ramla rakt på magen..ajaj det gjorde ont :) fast kunde inte låta bli att garva iaf. sen drog vi till dansen, vi blev lite sena men det visade sig att dansen inte börjat än när vi kom..så det va ju najs. nu alddar jag ner musiq till mobilen och typ packar det sista..ååh skönt att komma iväg men jobbigt att åka ifrån alla..
gjorde klart min tröja. den ska jag ha VARJE DAG I SKOLAN ! (a) hahahh ! <3
  för er som inte ser är det handavtryck på framsidan och där bak står det 'touch me' haha !
hihi e sötnöt i sin super gulliga tröja :)
sen stog vi lite på huvet också :)
  haha sötnosar vi är :)

snodde från e's blogg ! haha :) hoppas det inte gjorde ngt ! :o <3
DAGENS VILL HA: ny snowboard. rosa rosettväska & nytt smink
DAGENS KLÄDSEL: jeans vitt linne & typ beige kofta
DAGENS FRISYR:  knut
DAGENS LÅT: the way i am - eminem & fix you - coldplay
DAGENS PLANER: packa dansa & städa
DAGENS SAKNAD: LOUISE
DAGENS DUMMASTE: ingen :)
DAGENS MISSLYCKANDE: magplasket
DAGENS DROG:  tuggummi & skratt..som alltid :)
DAGENS KÖP: godis (a) och jag som inte äter godis..hehe
DAGENS GODIS: typ click mix
DAGENS HUMÖR: glaaaaaaaaaaaaad. och lite ledsen :'o
DAGENS CITAT: 'fyll inte livet med år utan fyll åren med liv!' okänt ursrung..
DAGENS ROLIGASTE: tjejorna

nu ska jag till ramundberget och åka skidor. 
KOMMER SAKNA ALLA GRYMT MYCKET. ÄLSKAR ER & VI SES OM EN VECKA..
pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0