mu mu

hihiih jag och e kom på serisöt norra svergies ballast sång ! (a)
den gick såhäär;
kossan mu mu mu
är så ful ful ful
hem till mamma
koka kaffe
äta tårta
mu mu !
hahhaa hm bäst eller vad ?
och vi kom på aallt själva ! stoolta ;)
haha faan va kul det va att träffa e igen :) hihiiih JAG <3 VÅR HUMOR ! tahah den är bäst..not ;) så tråkig att den blir kuul (:
det börja med att jag och f typ stog och sjöng massa konstiga sånger. sen kom jag och e på mu mu låten ;)
min t-shirt blev suuperfin..eller inte (a)
klippte först en större urringning sen skrev jag 'touch me' med en chablon. (eller vare heter..) sen ska jag måla svart på mina händer och typ trycka i brösthöjd på t-shirten så det blir hand avtryck..HAHA (obs, jag är oseriös med tröjan..) och som bildläraren sa ba, har du tänkt igenom vilka signalen du ger. det blir lite som en sexsymbol.. och slöjdläraren sa typ samma sak. men hallå jag hade ju inte direkt tänkt ha den varje dag i skolan ? :) HAHAH ! böööögjävlar ;) e's tröja blev söt och min coool ! hah hon körde på rosa kronor..hihi sen lyckades vi komma undan alla stäädningar :o hihi vi är bara såå bäst vi :)
pussar

Kommentarer
Postat av: emelie

ååh. låten är så himla bra asså ! älkar dej mäst kitty !

kossan mu mu mu är så ful ful ful...... ! <3

2009-02-19 @ 19:10:32
URL: http://hejsanpejsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0