orkar inte. men måste

har inte bloggat på ett tag. har inte hunnit. nu orkar jag knappt, men här är en sammanfattning av helgen
fredag; jag j & s åkte och dansa. s sov hos mig och vi stack för att köpa pizza. jag hittade inte mit bank kort. (typ borttappat) jag fick lite panik. hallå vafan skajag säga till morsan !) men farsan kom med pengar ocj jag råkade typ säga snåljåp och då blev han sådär sur som han blir ibland och höll på att ta pengarna (ahah då blire ingen pizza) men jag fick tbaka dom sen . :) men sen vi hade lite trevligt typ gjorde alla <3 dag kort till brudarna..mihihii sen så kolla vi på nån film. heeeelt okej. ganska sorglig. jag typ grät några tårar men va feeeeeeeeett med trött :/ sovit dåligt hela veckan..aja sen så vakan jag typ av sms från k..snaaark kunde inte somna om så gick och duscha. sen gick s och gjorde det också då började jag med lite frukost..mihihii hjärtformade mackor, hjärtformade gurkor och sist men mins stekte vi hjärtformade ägg..;$ thihii mums. sen satt vi och kolla på walle..haha faaaaaaan va söt den va. höll på att garva ihjäl oss ibland.. :) sen kom j hem till mej och vi drog iväg och köpte mat till tjejkvällen vi ska överraska ka. :) hon fyllde typ femton nyss ju.. ;) aja hon blev skiiträdd iaf. HAHA lilla gumman :D sen så åt vi tacos och sen roosa kladdkaka :) och självklart hade alla sina rosa, lila och röda kläder på sig..mihihii snyggt! ;) sen kolla vi typ film. flumdansa och typ hade tusen skrattanfall. jag slocknade serisöt vid..elva? haha men sen vakna jag typ en halvtimnme senare och va fett med pigg. och vi va vakna till runt fem. vid fyra halv fem blev lilla stackars e sjuk. lilla gumman hon fick ont huvuvdet, ont i magen. typ yr och kallsvettades. stackars lilla gumman. jag försökte få tag på hennes föräldrar. halv fem på natten ringde jag fyra olika nummer mellan 3-6 gånger per nummer. fick inte tag på de. men sen ringde hennes pappa upp mig. först lät han sjukt sur, men sen när jag berätta om emelie blev han nog glad att vi ringt. haha..hon åkte hem och vi somna bara ett tag efter.frukost blev det mycket av. typ hundra tusen rost mackor och grönt te för mig :) hihih sen började jag damsuga upp smularona vi spillt på golvet och jag kunde inte sluta dammsuga. hahhaa som j sa. jag är den nya sexiga städerskan :) hiihh ooh ja! ;)
sen drog alla typ hem vid två. så då gjorde jag också det..ahha har haft tråkigt resten av dan typ :/ men tror jag ska ta och bada lite nu! haha ni ska bara veeta hur skönt det är.. :D
pussar
 
 
  

Kommentarer
Postat av: emelie

haha, fett rolig bild på oss ! så het ! <3

2009-02-16 @ 14:24:00
URL: http://hejsanpejsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0