ramundberget

ska dra till ramundberget för att åka skidor med la familia på lördag. ska bli feeeeeeeett med skönt att komma iväg. älskar att åka skidor ! bara älskar. åker snowboard också..men typ suger på det ? :$ hihi aja men vi sticker tidigt på lördag. kommer hem sent nästa. så kommer nog inte kunna blogga. (asso lycka till att hitta en data där?) så det blir inte mycket bloggande den veckan..menmen jag skriver ju när jag kommer hem sen igen. :) jaja jag skaffa nya vantar för nån dag sen..så nu slipper jag frysa ! haha äntligen (a)
just nu sitter jag och leker emo..målar mina naglar svarta. ska kanske passa på att skära mig lite också..? haha nej jag skojade bara. svarta naglar räcker för mig.. :) hihih har tråååkigt ! nån som har lust att muntra upp mig ? (a)
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0