äggröra

är hemma idag..skönt! fast tråkigt. saknar alla har så jävla ont huvudet och när jag satte på musiken och ställde mig att baka blev mammsen jätte sur..hon är också hemma och är sjuk. men hon envisas med att man typ ska ligga i sängen hela dagen när man är sjuk? hihih hur pallar hon ? :) så jag har typ baka chokladkakor tittar på tusen filmer och typ tappat ägg i golvet (?) mihih det gick ju inte alls sönder (aa) såg ut som en jävla äggröra på hela golvet! usch usch fick skynda mig att torka upp innan morsan kom ;) men jag har trååkigt! orkar inte va sjuk länge :( speciallt inte när morsan är hemma..jag som typ egentligen hade tänkt sticka iväg nu såhär. menmen nu funkar ju inte det heller. hon får fan spel..jaja jag kommer nog imorn, och det va ju skönt att typ slippa spanska engelska sv matte och alla andra tråkiga saker som va ska ha idag. hihih vi hade typ trettio verb till idag. jag slipper ju dom, man borde tänka posotivt eller va det heter ;)
jag har funderat på att färga håret rött? mahah eller snarare typ orange..låter så sjukt fult men det är skit coolt. om man passar i det..men tänk er typ..christianrött? HAHA fyfan vad elak jag är, men ni fattar färgen? om inte ännu orangare ;) mihih shit vilken chock dom flesta skulle få.. ;o men jag måste iallafall typ vänta på att min hårfärg ska fösvinna. tonade håret mörkbrunt för några veckor sen. det sitter fortfanade i ganska mycket..kanske inte så konstigt för håret blev typ svart.. :o och jag börjar få utväxt! herre jävlar. jag som toonade det ;) fast det är väl bara att håret växer..(aa) för jag klippte det ganska mycket förut. typ 10 cm.. och har klippt upp det jätte mycket. fast det blev väl bra..helvette vilken snygg baddräkt jag hittade..måste ha!
pussar
 hihh smeten :)
 och så kakorna..
ååååååååååh mamma ge mig?! älskar pumps i alla olika sorter..gärna med en liten platå eftersom jag är rätt kort. (aa)
kolla in första skorna. 15 cm klack + 5 cm platå..herrgud shit undra om  det finns någon som kan gå snyggt i det? haha annars är min favoriter dom sista lite metallica färgade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0