skor café & hårfärg

slutade vid elva idag..men fick vänta på s som slutade en timme senare..först var jag med på ks lektion men läraren blev så sur så jag fick inte va med längre ;) sen så råkade jag säga inför hela deras att sa va ful..fast det är han ju inte hihih. fast han blev sjuukt sur på mej ;o aja sen drog jag och s in till stan för jag skulle köpa nya skor och en pytteliten ljusrosa plattong. men jag hade bara 500 med mig och plattongen kostade 300 så jag skippade den och köpte skor för 400 istället :) hihih typ svarta med brun (ser ut som trä men är typ målad) klack. typ 10 cm. + 2 typ platå. låter helt sjukt som dom är såå fina :) sen gick vi på bellmans café. jag beställde en chai latte eftersom j har tjatat såå länge om att hon älskar det. men fyfan vad sött (!) det var! :o herregud. nej jag tror jag håller mej till mina islatte jag :) chai latten smaka fan typ bara socker och caramell..thihi förlåt j att jag sågade din kaffesmak. ;) men just nu sitter jag hemma hos s och bloggar. woho hon ska klippa och slinga imorn! shit vad fint det kommer bli. känner det på mej ;)
bilder kommer sen..nu ska vi ta och fixa vår blogg tsm. se ya !
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0