snart s & e

snart kommer e & s. fett kul vi ska ha ;) fast vi kommer typ dö också, det springer omkring 3 fucking åttaåringar här och vi kommer aldrig få va ifred. menmen det blir säkert bra. på nåt sätt..hihi får se vad vi hittar på då. och juste idag äre ju typ melodifestivalen på tv. det mååste man ju bara se..eller inte! ahahaa..
bilden snodde jag från e's blogg. haha det är emelie och klara på bilden om ni undrar. :) så sjukt söta, älskar sminkningarna..hehe (;
har typ tusen bilder på dem, som jag tog från e's blogg. men pallar inte ladda upp, vet inte varför jag ladda upp den här bilden heller. men jag älskar den. kanske därför.. :)
aja vi ses sötnosar. för nu kommer dom.
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0