sovmorgon..eller inte

imorse försov jag mig säkert i en timme..så jag beslöt mig att hoppa över gympan som jag har som första lektion istället för att stressa dit och typ få utskällning. sen så råkade jag säga till min brorsa att jag inte hade någon gympa, och då trodde ju han att han inte heller hade det så han ringde och kollade. men det visade sig att båda hade det. hihiih piinsamt! :o aja nu sitter jag ju med en kaffe (jag och mina fucking kaffe!) och ska snart iväg till skolan..snaark! åh orkar verkligen inte skola..
hihii jag klippte min lugg igår. eller typ snelugg eller va man kan kalla det. så nu är den kort och lite ojämn. men man märker inget. sääger vi :)
och juste så sjukt pinsamt det var igår på dansträningen med s. hahahaa jag hade inte med mig några kläder för jag trodde inte vi skulle åka direkt men sen så gjorde vi ju det iaf och jag dansade i kläderna jag hade i skolan. dvs. en kort svart kjol och svartgenomskinliga strumpbyxor typ. hehee varje gång man typ skulle sära på benen eller va man ska säga så höll jag på att garva ihjäl mej för det var så sjukt pinsamt.. ;o hihii aja nu ska jag till skolan..blä!
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0