titta ner på de som har det sämre. visst gör det bara. vad fan väntar du på?

åh shit jag blir så jävla arg. blir så sjukt irriterad. hör det hela tiden. ser det hela tiden. folk som trackar ner på andra som har det sämre på ett eller annat sätt. hörde det nyss från min pappa att det var ju i och för sig bra att de som har 'lite ont om pengar' ooooocksåå kan göra nåågot kul..(dvs typ ett kollo..)
vafan var det där för kommentar?! vafan har du att säga ? om du så gääärna vill att de ska få göra nååågonting kul. hjälp dem då? gör det eller sluta snacka skit. de är människor. precis som alla andra? man ska inte behöva bli behandlad oavsett pengar/hudfärg/kön/sexuallitet/religion eller något annat. visst det är kanske lätt att säga. men svårt att leva upp till. men däremot tycker jag inte att folk behöver slänga ur sig spydiga kommentarer för det. tyck vafan ni vill. jag bryr mig inte. inte egentligen. det ända jag tycker är att det är SJUKT korkat att hålla på som en del gör. för i helvette. TÄNK LITE FÖR EN GÅNGS SKULL..?

Kommentarer
Postat av: --

Hon som lär ut moralen men inte följer det hon lär ut.

2009-02-18 @ 19:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0