vaniljlatte och målade tånaglar

vaknade typ runt tolv idag. det första jag gjorde när jag kommit upp ur sängen var att fixa en latte åt mig själv..hihiih mums! :)
sen satte jag mig och skulle precis måla tånaglarana när mamma ville att jag skulle äta frukost..snark men jag gick ner och tog en av min lillebrorsas pannkakor och fyllde med blodapelsin, banan och keso..skigott :) det fick bli min lunch eller typ brunch eftersom klockan typ var ett eller nåt. jag gjorde en vaniljlatte också och började måla mina tånaglar iallafall. samtidigt som jag satt och åt. nånaglarna blev typ rosa svarta gröna prickiga och allt möjligt . ;) verkligen skiitsnyggt..men sen när jag näästan var klar så kom pappa hem och hade köpt nya snowboard skor, det va ju bra för mina är typ försmå och vi ska till fjällen om två veckor. men kunde ju inte testa dom då ;) men provade dom senare och dom va sjuukt sköna! hiihi
vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. mer än att gå på bio med morsan så ;) egentligen skulle jag typ träffat klara där eftersom hon också skulle dit. men nu blire inte så för hon ska på middag ikväll den busen ;'( 
haha jag veet typ olika färger och mönster på barje nagel..inte för att jag är emo eller ens tycker det ör snyggt men jag hade lust bara.. :)


hm.. ser det inte väldigt gott ut ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0