eh en liten veckoförklaring ?

fölåt för man inte har bloggat men internet har tossat sej lite denna vecka..

meen eeh..
i måndags kommer jag inte ihåg va jag gjorde..
tisdag; skolavslutning sen va jag m klara bella lollo wajsa fanny p & johanna (?). jättetrevligt förutom fimpmärkena jag nu har på min tröja som jag inte har någon aning om hur jag fick. yeeah linnea, smidigt !
onsdag; gröna lund med fanny s, fanny n, klara sophie lia, p & emd. ooh så mysiga killar asso.
eeh nej, jag träffade dom tyvärr inte. (vadå tyvärr ?! är jag störd eller, min lillebror lyssnar på dom ?) utan dom spelade bara där då..
torsdag; köpte regnställ & seglarstövlar (hahahahah) till seglingen på måndag. köpte &så ett par örhängen och hårbottagningsmedel (?). inget jag rekommenderar det va bara dyrt..
fredag: degade i soffan och sov..typ.

Kommentarer
Postat av: Annie

sv: okej, tack för att du röstade :)

2009-06-12 @ 23:44:22
URL: http://annieolsson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0