jag mår dåligt så varsågod och lyssna på lite depressionsnack.

en gång i tiden. då jävlar. ja då jävlar mådde jag bra. varje dag varje minut. men hur är det nu? hur är det nu… nu skiter sig allt & allt blir fuckt up.

ögonen gråter sig röda

jag somnar med tårar på kinderna

varje kväll

ja… tårar på kinderna varje kväll.

livet sviker

Gud glömmer bort mig på något sätt.?

men fortfarande är jag kvar

ett under, ja det är ett under att jag fortfarande är kvar…

 

jag vet inte hur många gånger min egna feghet har räddat mig. flera gånger faktiskt. flera gånger


Kommentarer
Postat av: Anonym

var glad att du du har tak över huvudet och mat att äta det finns fan barn som blir slagna och våldtagna och som dör av aids och hunger..tänk lite!

2009-06-09 @ 23:39:21
Postat av: Anonym

gud hjälper de som behöver

2009-06-09 @ 23:40:07
Postat av: sophie♥

Varför mår du som du gör? Är det inget som går att ändra på? Hoppas det löser sig snart<3

2009-06-12 @ 22:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0