pengar kläder & foton

plåtningen gick ju fort. hoppas jag får pengarna lika fort ! haha
ska visa bilderna sen (KAAAAAAANSKE) han skulle mejla imorn. jag kommer se ut som en död fisk, jag känner det på mig
fick massa kläder till plåtningen hihi (a)

och för mina 1000 kr sen ska det bli mer ! (och självklart var det meningen att skryta. det måste man ju göra ibland haha)

(vita ballerina skor, & armband finns tyvärr inte på bild haha)
klänning gina tricot
dom två trosorna gina tricot
randiga kjolen (yeeeah älskar) gina
jeans kjol gina
tre trosor typ lindex (?) höhö
björn borg björn borg. haha

+ ett rosa/vit randigt linne från gina som jag hade på plåtningen.

menhej ginatricot fan ?

Kommentarer
Postat av: klara

vadå för plåtning? :o <3

2009-06-01 @ 18:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0