segling nanana

på måndag ska jag fanny & klara iväg på segling.

27 barn & 4 vuxna (förstår ni vad detta innebär, inte en jävel kan väl hålla koll på 27 barn samtidigt. yeeah vi ska..busa ! thihi) och 2 toaletter.
upp sju och tvätta båten varje morgon, segla sex timmar ta en paus äta en vegetarisk sallad (ge mig lite blodigt kött för i helvete. jag vill ha riktig mat..) och sen någon "aktivitet".
inga dushar och tio grader i vattnet..
två veckor av konstant spöregn. typ fem grader varmt. plus en båt full med töntar.

låter det inte underbart ?!
jaaa jag ser verkligen framemot detta. två veckor..två veckor utan en normal dush eller toalett. vackert.

också mensen på detta. fuck it, varför just jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag ?

fast lite kul kommer det nog bli..
detta är faktiskt båten vi ska segla med. a dream come true. bortsett från allt jobb och alla barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0