080309 söndag.

visst är jag fyndig när det gäller rubriker ? haha
idag ska jag helt seriöst inte göra nååånting. ska bli grymt skönt.
hahah igår när jag var med s så ringde en jättekonstig kille till mig (ursäkta men hur fan har han fått mitt nummer..?) och så bad han mig skicka bild, jag ba jag svär jag skickar en om du är snygg. och så skicka han en bild. HAHA asgaaarv ! fan vad ful han va. då fråga han om jag tyckte han va snygg, jag ba du ser ut som min högra pungkula. och då börja han mucka. han sa att min morsa gick för femtio öre på blocket (hur fan visste han det..) och att han sett mig strippa framför gamlingar på gatan. jag sa att han knulla killar framför andra bögar och att hans pappa sålde sig på torget som transa. han kalla mig hora, slampa, snorunge mm. haha idiot. och hans kompis sa att han dog för mig. att han ville haffa mig och att han gjorde vad som helst. haha desperat? han har aldrig sett mig ens.
sen ringde jag och l heta linjen också. haah en kille ville träffa mig på bplan (han bodde nära där. haha precis som jag då..) jag gav honom numret till dissad. hihih han fråga om jag var rakad, kåt och typ lite sånt. haha ful jävel det där. hoppas han ringer dissad. fett ägd han blir då älskling (a)
borde stäääda mitt rum. titta hur det ser ut :s men orkar inte. borde plugga..men orkar inte. har femtio eng glosor femton sp glosor och typ svenska teater matte sidor att göra och massa skit.. :s
pussar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0