barnuppfostran

hm..läskigt hämtade min lillebrorsa idag. när jag kom dit så försökte han spotta nånting på mig eftersom han inte ville gå hem. det hamnade säkert en meter ifrån mig. men jag tog tag i hans huvud och gav honom en jävla örfil. sen orkade han inte ta av sig skorna för att säga till fröknarna att han gick men jag blev skitsur & jagade upp honom. hans kompis frågade varför han inte kunde gå runt och jag sa typ 'för att han fan måste lära sig lite jävla diciplin!' (då fick han en jävla fart) sen sa jag inte ett ord till honom på hemvägen. trots att han babblade på som vanligt. han fick springa för att hålla tempot jag hade. hm jag måste erkänna att jag tyvärr inte är särskilt bra med barn..eftersom jag verkar ha tagit efter min pappa. och jag säger ba en sak. FÅ ALDRIG BARN MED MIG.  jag vill inte ge dem en likadan uppväxt.
jag ser bara en anledning till att skaffa barn..haha !

m & p kommer hem vid tio dag. (hm tydligen en jävla massa jobb) så jag ska laga maten.. suuuuuuuck ! -.- måste plugga spanska till imorn också. helvete.. :o orkarorkarorkar inte ! sen ska vi typ spela upp vår teater i skolan också som vi skulle spelat upp i tisdags eller nåt, men vafan vi vet inte ens vad vi ska göra ? ahah det går verkligen superbra för oss.. :o
nu måste jag både plugga & laga mat..yep vi ses.
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0