bäst utan häst men som en fääst.

min och e's humor är bäst. (utan häst men som en fääst) hahah vi onormala får fan ta och hålla ihop..vi lite sådär halvkonstiga ! :) har vart på dansen med vår andrenalinlärare. fast idag va han inte lika roligt, stod mest och dansa för sig själv medans vi skulle hitta på andra kombinationer (?) på några steg. ahah det va lite kul iallafall. fast mitt huvud doooog. sen ikväll ska jag träffa j & s. kulkul får se vad vi hittar på.jag är faktiskt lite sur. jag köpte ju min älskade rosa lilla plattång för nån vecka sen. men vfan, nu har dom kommit in med ännu snyggare modeller ? chockrosa med blommönster vafan. shiiiiiiiiiiiiiiiit JAG VILL HA. bajs på min rosa plattång..vill ha blommig ju. :o
hahah jag är sjuk. igår kväll fick jag lust att sy en kjol så jag tog ochb klippte av min klänning och sydde om den till en svart halv vid kjol..haha bara sådär ? lite mysko man är asso. :)
jag vill ha VÅR.
vi är fan inne i MARS ? vad har världen för problem..öööööööööööööh vår nu. hokus pokus. nu blommar alla trädgårdar, det är +25 och sommarlov.
ska käka..
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0