emelie & linnea is the best!

jag & wajs hade med våra kakor till spanskan och sen gav vi dom till erik i nian efetrsom det typ blev hundra tusen kakor kvar..haha men han och oliver. (de två idioterna) sen kastade de kakor på oss, oliver typ mosade in det i mitt hår och då sparka jag hoom, han bah, din lilla fittjävel och gjorde sig beredd att slå mig. fatta rädd jag blev. heheh men storebror räddade mig! stort tack till dig brorsan !
sen drog jag och sofie till dansen. till vår superduper roliga lärare. haah han är lite skum ;) jävla andrenalin ibland, sen helt plötsligt blir han skittråkig och ba. ja träna på det här steget nu och så ställer han sig och dricker kaffe. haha men sen på bussen hade jag och sofie lite fluumm. hahah hon kastade nästan ut min necesär från tbanan. hihi lilla bajskorv :) och några vuxna vart fett sura på oss. sen visare sig att min farsa satt på bussen också. PINSAMT :$ haha sen va jag tvungen att gå på middag med min tråååååååååååkiga familj. -.- kan man ha tråkigare ?
emelie och min humor är bäst ! hahah nu tycker jag vi borde fråga våra söta kärlekar om dom vill gå på dubbeldate med oss, sen gifta oss och typ skaffa lite tusen barn och vår humor är så jävla tråkig ändå sitter jag och garvar som fan..hahah vår humor är bäst ytan häst som en fest. shit asso kossan mu mu mu är så ful ful ful hem till mamma koka kaffe äta tårta mu mu..
och tack för att du palla lyssna på mig. och kom med såna underbara råd. hahah nej men det var faktiskt skitbra! nu ska jag försöka lyda dom också eller va man säger. trots att det är bajspinsamt. hihi :) tack !
/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0