godmorgon alla söta :)

nu sitter jag här igen på morgonen..hahah börjar bli lite som en vana det här ;) jag som aldrig hade tid på mig att sitta här förut. :o nu har jag 40 min på mig att göra vad jag vill! haha fett skönt ju. :) måste bara sga att jag ÄLSKAR min rosa plattång ! den är grym, fast väldigt liten så det tar lite längre tid att platta (a) men perfekt för att ta med till skolan ju!
 

sen måste jag säga en grej.
saknar sami. saknar våra gamla tider, där vi träffades och hade 'fett med kul.' men hur det än blir nu hjärtat. kommer du alltid ha en plats i mitt hjärta..bara att komma till mig om du behöver. du betyder enormt för mig broder.

men eh nu ska jag till skolan.
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0