hahah..jag har bäst humor (a)

Ett kompisgäng står och hänger och en någon tar fram en helt vanlig digitalkamera.
Kille ~27: Åhh, en sån där kamera utan telefon!

En man ~40 och en kvinna ~45 sitter och diskuterar nyheter som de läser om i en Metro.
Mannen: Kolla här, vilken jävla insändare! Bjällror på katter. Jaha, så nu mitt i alla krig och klimatkriser ska vi bry oss om de jävla djuren. Helt ofattbart.
Kvinnan: Ja, det är det dummaste jag har hört.
Mannen: Hela mänskligheten är så jävla dum.
Kvinnan: Det är otroligt.
Mannen: Sätt bjällror på de som verkligen är farliga, för fan. Mugabe till exempel.
Kvinnan (skrattar): Ja precis.
Mannen: Alla är så jävla korkade.
Kvinnan: Jaa.
Mannen: Själv så föddes man ju med spindelnät i hjärnan. Och nu har jag inga hjärnceller kvar, för de har spindeln ätit upp

Två killar ~14 sitter och pratar.
Kille 1: I kväll börjar det där Expedition: Robinson igen.
Kille 2: Ja, just det… Är inte det gjort lite efter den där boken om en man som bodde på en öde ö?
Kille 1: Jo…
Kille 2: Vad hette han nu igen? Crus, Cruiz…
Kille 1: Tom Cruise?
Kille 2: Ja, precis!

taget från tjuvlyssnat.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0