jag <3 dans

sökte lite på dansgruppen bounce. men hittade det här istället..haha dom är grymma. :)
kolla in koregrafin? jag älskar när dom lixom dansar för sig själva och helt plötsligt börjar göra samma saker, när man inte är beredd..om ni fattar ? ;)

men hittade även ett klipp med bounce..ni kan spola när det kommer till hattarna. inget att se enligt mig. :o men måste ba påpeka att jag dansat med den svarthåriga tjejen, hm tror att hon heter Ambra Succi.


ska nog gå och ta en promenad snart. skulle vilja simträna sen ikväll. så sjukt länge sen..men vet inte riktigt vart jag ska åka då. :o eftersom jag slutat på träningen i spånga. slutade för inte så länge sen. det blev för krävande helt enkelt. och dåliga tider också. halv åtta till nio på en söndagkväll..nej inte lixom då man verkligen känner för att träna? men idag gör jag. vi får se hur det blir med den saken. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0