jag gick upp halv tio för att träna idag..fachinerande

det va meningen att jag skulle blogga innan jag drog iväg och träna men nej så blev det inte.

har ingen lust att bli styckad av min pappa

aja jag simmade i drygt en timme. först simma jag 2000 m utan stopp & sen några hundringar till. skulle gissa att jag ligger på 3000 m eller nåt sånt nu. inte särskilt mycket menmen jag har fanimej inte tränat simning på över två år? DÅ blir det jobbigt. efter ett tag.
sen hade jag tänk gå och gymma lite eftersom det ligger lixom breve men så blev det inte heller. eftersom jag glömt skorna hemma..-.- tack för att du är en sån snäll pappa som verkligen inte stressar mig så jag glömmer saker..!

för mina mindre intelligenta läsare: jag skulle aldrig bli styckad av min pappa. men ibland känns det så. haha

pöööööss
/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0