jaha då satt man här med massa plugg & ont i huvet då. igen

brudarna stack nyss. jag ska egentlingen vara på dansen nu men hehe jag pallade inte..har sjuukt ont i mitt fucking huvud. åh seriöst jag skjuter av mig huvudet snart om jag inte slutar ha ont hela tiden? :s får se om jag simmar ikväll. vill gärna. vafan måste ju träna ? haha
tjejorna & jag hyrde en film och vi hade tänkt oss nåt läskigt så vi hyrde typ territory. haha den va ju skittråkig ? handlade om några turister som typ blev fast på en skitliten ö med tidvattnet och en gigantisk krokodil. vafan typ inget blod ju.. :o bara lite. haha ;) max & sami dissade oss på ica. haha dom kom aldrig. ;o jaja det va trevligt iallafall. till fukost blev det våfflor (mackor för mig) och glass..hihih :)
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0