löften

okej jag har utlovat några löften till mig själv.
- sluta äta godis & bara äta frukt (och möjligen chokladkaka) när jag blir sugen.
- styrketräna minst tre gånger i veckan.
- simma minst en eller två gånger i veckan (+ dans tre gånger dåra.)
- sköta skolan. få mvg och INTE skolka.
- bevisa för mig själv att jag är värld bättre..
- gå hos fucking kurator snart..vill kanske inte. men har lovat min vän. och för henne gör jag allt
- säga till min lillebror att jag älskar honom. helst varje dag..han är värld det
- bara berätta sanning dvs aldrig ljuga för mina föräldrar (nu snackar jag stora grejer.)
- alltid ta mig själv i första hand. sluta bry mig så jävla mycket om andra så jag glömmer bort mig själv.
- hitta en kille som betyder allt och få uppleva den första kärleken.

och sen några andra saker. men de ska jag nog hålla för mig själv.
/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0