lyckade små flickor.

haha inget spec idag. men imorn ska jag och wajsa baka till spanskan eftersom vi byter lärare. haah undra hur det kommer sluta? (a) ingen av oss kan. jag lovar det kommer bli smet över hela köket och det kommer sluta med att vi måste köpa kakor..;)
funderar över att färga mitt hår blont nu till sommaren (om det tänker komma nån sommar..?) haha undra om det skulle va snyggt på mig ? :s har haft blont en gång. typ för ett och ett halft år sen. haha men det va faktiskt inte särskilt blont egentilgen. hehe menmen hm när det bruna (haha med utväxt) försvinner ska jag färga blont. DET är bestämt (a) sen vilken ton vet jag inte..hehe :)
/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0