mama is angry now..

kom hem från stan med emelie nu. haha shit jag har handlat för 650 exakt..? heheh nu är nog inte mamma så glad. fast jag sa inte att jag köpt så mkt..haha jag köpte nivea foundatin 140:- ett ljuslila nagelack 19:- från yves roches (stavas det så..?) ett linne för 99:- från gina tricot ett läderarmband armband 39:- herravdelningen på hm. två par örhängen. typ diamanter 39:- herravdelningen på hm.. ett guldhalsband från en gubbe med ett litet stånd. 10:- klädroller. tre stycken små super bra att ha i skolväskan. haha 14.50:- och min älskade christina aguilera parfym 259:- på CUBUS (??) haha upptävkte att det var billigare där. (a) och sen så självklart godis för resten..hehe duktigt ! åh jag är såå bra på att hålla i pengar..såklart. haha min och emelies humor suger ju verkligen..haha hon fick ett linne typ hälften så billigt för vi lura i expediten att det var rea på den (a) hihih busungar. sen hittade vi en bh som typ va str 65 AA. så sjukt lien, och så en bh som va str 95 DD..haha så jävla kul! fyfan vad det såg ut. hihih :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0