massor att skriva om..

shit har inte skrivit på fett länge..och har massor att säga. men ska ta det kort.
jag julia & sofie träffades på kvällen. sen skulle vi typ träffa max. medans vi vänta träffa vi på sara cissi, william, agge, lucas och mark. då drog vi hem till mark, fast cissi och sara drog till spånga, eller björkan (?) haha dom ville lite olika saker om man säger så :) sen va vi hemma hos mark allihopa och senare kom både sami & max. asso alla killar typ mobba mig vafan? typ kasta chips och kuddar på mig. lucas retade mina reflexer (men man blev ju lite bättre efter ett tag, när dom typ kastat tusen kuddar på en..haha) sen bad agge sami kasta ner chips i min urrigning. hm tack för den? (och han gjorde det också fast jag tror inte han lyckades..haha men sen när brukar han göra såånt?) sen kallade sami mig lodis för jag hade mjukisbyxor. ska han säga som gick i det typ varje dag förut? haha bara för att han hade slips idag ! HAHA gulligt värre ;) sen försökte vi kolla på skräck men ingen pallade när kuddkriget bröt ut. och även lite chipskrig också..ni skulle sett marks säng stackarn.? hah vi hade ner en tavla typ hans högtalare colan och chipspåsarna..hm härligt härligt. så snälla vi är (a) och sen drog vi ut också. lucas ramlade och vart inte liite blöt? hihih..och dom kallade mig bitch ? idioter.. :o
sen sov jag hos sofie och fan vad jag började garva sen på kvällen. haha garvade som fan åt när agge sa till sami bah; du är så jävla stor, mogen och så himla MANLIG! jag gillar dej..! och klappade honom på axeln. det roliga va att agge är typ hälften så kort ju! hahah vad jag garvade..sen på morgonen vaknade vi vid tolv för att sofies morsa ringde och vi gjorde lite brunch. mumsmums. sen drog vi till vby. hittade väsrta sexiga body ballongbyxorna ? haha superduper sexigt :)
sen träffade jag louise. SHIT VAD KUL ATT SE HENNE! ÄLSKAR DIG GUMMAN.
vi drog hem till mig och hyrde en film. mirrors. nån som sett den ? annars måste ni se den. åååh sådär sjuuukt läskig och äcklig vafan. kommer aldrig mer titta mig i en spegel..haha men shit den var skitbra ju!
guuud va kul vi hade. helvette vilken humor. panta meera ! hahah fan vad kul. och vi skulle hem från ica där vi hyrt filmen, och jag med mina tvångstankar jag måste gå på alla sv brunnar. sen så försökte hon hindra mig och då ramlade vi och så la hon sig på den typ över mig och ajaj mitt knä och då kom sami och trodde vi va fulla. haha neeeeeeeeeejdå jag har bara lite tvångstankar sa jag. haha jag måste låtit helt puckad.
förresten sami, sov du med slipsen också? JAG OCH MIN SÄMSTA HUMOR. (han hade sagt en grej innan bara..)
förlåt för enormt långt inlägg.
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0