miljöhjältar here we are !

tjena tjena. det e inatt man ska ställa om klockan då. :) det betyder att det snart är sommar ! (om snön smälter snart då..) sofie gick precis hem. tidigt jag vet men jag ska ändå upp tidigt imorn och simma ! faaan va skönt. det va faktiskt länge sen ! :ooo men det ska bli gryyymt skönt ! haha jag och sofie är värsta duktiga vi gick till alla våra grannar som hade tänt mellan halv nio och halv tio och bad dem släcka ! haha (aa) värsta miljöhjältarna. hihi sen släckte vi heeela mitt hus (förutom pappa som vägrade stänga av sin dator ?..) tände lite ljus & smaska chokladbollar. haha vad äcklig jag känner mig nu. tur att jag ska träna imorn ! :ssss

släckte ni alla ljus då?
pöööööös
/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0