nej hoooon vill inte ha nåt ju !

så typiskt min pappa..haha av nån anledning är jag i köket och snackar hyllor som vi ska köpa till mitt rum med morsan. vid spisen står farsan och lagar nån mat (första gånger på hundra år..?)
pappa - anna? (min mamma) vill du ha mat?
mamma - javisst.
pappa (ropar högt) - johan ! vill du ha mat?
johan - visst jag kommer.
pappa - bra linnea du ska inte ha nåt va?
 (jag hinner knappt svara)
pappa - nej vad bra.
jag - mm..(jag ville ju ändå inte ha nåt men allafall.)

jag sätter mig vid matbordet för att 'sällskapa' eftersom min farsa dödat mig annars.

johan - var är linneas tallrik då..?
jag är påväg att säga att jag inte ska ha nåt.
pappa - hon ska inte ha.
johan - nähä..okej.
jag - hejdå och tack för maten jag inte fick. och så går jag

ibland får jag en känsla av att min pappa inte gillar mig..PASSANDE FÖR JAG GILLAR INTE HONOM HELLER !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0