nej jag har inte ätstörningar.. -.-

hm känner att jag inte bloggat på ett tag..förlåt ! men jag har ju vart sjuk. :$ låg i sängen heeeeeela dan igår. :oo menmen nu är jag frisk :D fan va kul det var att träffa alla igen ! HAR SAKNAT BRUDARNA MEST ! <3
för er som undrade varför jag skrev allt ner vad jag stoppat i munnen under dan. jag har INTE fått anorexia som annie glatt frågade. -.- det är min läkare..jag måste. men varför tänker jag tyvärr inte tala om, jag är själv rädd för svaret..vill helst inte påminna mig om det. menmen jag måste och jag ska göra det bra. då slipper jag konsekvenserna :) (stavas det så?)
vi hade syslöjd för första gången den här terminen ! woho. lelle & jag gjorde likadana typ neccesärer eller nåt (som blev sjukt små & sjukt fula men ändå hihi) det blev jätte bra. säger vi..
idag måste jag plugga. :ooo pöööööööööööööss
/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0