orkar inte mer

fan jag bara dränks i saker jag inte har med att göra. jag tappar bort mitt liv i sökandet från att komma bort från all skit. jag glömmer att leva. - inte bra.
men helt allvarligt orkar jag inte..just nu känns det som det bästa vore att bara dra härifrån ett tag så alla som inte pallar med mig får ett liv de drömt om utan mig. jag orkar inte. jag orkar inte människorna jag lever med. min familj är de värsta som hänt mig. på riktigt.. ni anar inte hur jobbigt det är ! faktiskt. jag drev med en person att jag skulle ta och hoppa från balkongen här och nu. men jag tror inte den förstod hur allvarlig jag var. ? har aldrig vart seriösare för jag helt ärligt orkar inte. ORKAR INTE.
/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0