rip farfar

är hemma idag. :/
funderar på att tatuera mig ? isånafall ett litet ankare på fotens 'översida' eller vad man säger, till minne av min farfar som älskade att segla. lärde aldrig känna honom men på något sätt känns det som om jag jämnt har honom nära. rip. farfar
tycker ni jag borde tatuera? eller nåt annat kanske ? självklart tatuerar jag utan föräldrarnas tillstånd..hehe men jag hittar nog nåt ställe där jag får en snygg tatuering ! för jag vill ha.
skulle vilja pierca mig också. helst i navelb men jag vet inte. nån idé ? puss
/ L

tänker mig nåt i den här stilen. fast svart dåra. och så måste det vara snyggt skuggat annars är det ingen idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0