roooosa

skolan idag va fett kort.. :) typ mentor & sen två lektioner. slutade kvart över tolv. wohoo ! jag & s drog till stan direkt och vi fika lite (nån chokladmousse med typ..marsinpan ? haha äckel..) sen shoppa vi. eller typ snarare jag (a) lyckades hitta två superfynd ! först en bh, skitsöt typ vit beige med hjärtan.. (a) och skiitstor rosett :D sen det pyttelilla rooosa plattången jag längtat efter sjuukt länge ! bhn gick för 19:- (oh my fucking god. snacka om fynd?) sen så plattången gick för 229:- då det var 25% rea. jippie gllad :) bilder kommer sen, lånat min farsas data eftersom han tog min. haha. nu har jag onte i huvet som fan..heheh som allid då ? :$ mjukis dag imorn ! alla ska ha mjukisbyxor! HAHA nåt skit som henke sa. så glöm inte det :D äkta viktigt ju ;)
nu ska jag nog sätta mig vid tvn ett litet slag.. ;)
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0