saknad mer saknad mest saknad.

saknar dig. du skulle bara veta..förstår knappt vad som hände, snart ett år sen nu. men tiden med dig var så sjukt härlig. jag älskade att vara med dig, längtade jämt till kvällarna vi träffades. blev glad varje gång du öppnade munnen. för en roligare människa har jag knappt träffat på. men sen blev det så fel. hade du berättat för mig hade jag kanske handlat annorlunda och då hade vi inte vart här idag. då hade vi kanske fortsatt setts och fortsätt ha en sån underbar tid. hade du & hon aldrig bråkat, hade vi nog inte vart här idag heller. skulden av att vi knappt har kontakt längre lägger jag inte på dig. du kunde inte hjälp det. lägger inte heller den på mig. jag kunde inte hjälpa det heller. utan jag lägger den på henne.
önskar det inte hade hänt. för jag saknar dig. slutar aldrig tänka på dig, för du var verkligen en av de. en av de där som jag älskade. en av de där som jag älskade mest.
glöm mig inte jag ber dig. glöm mig aldrig, sebastian. varje gång du ser öppningen på ett problem. tänk på mig och tänk på att jag faktiskt saknar dig. massor.
/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0