sammanfattnig. dvs att jag sammanfattar mig.

jag ska nog sammanfatta vad som hänt mig under dan här.

* jag har lämnat sminkfläckar på tunnelbanefönstrena
* jag har slickat sulan på sofies sko.
* jag har blivit stämplad i ansiktet
* jag har fått dampryck (minst tusen gånger)
* jag har fått en gubbe att vilja kalla på ambulans
* jag har blivit förbannad när jag hade sex & femtio kronor för lite.
* jag har protesterat & legat på marken
* jag har sminkat mig som ett påskägg
* jag har blivit gämförd med ett påskägg.
* jag har låtit sofie skugga mina ögon. (oh herrejävlar..)
* jag har lyssnat på när sofie fiser
* jag har sjungit "i wanna fuck you fuck you. you all ready know" till en gubbe perrongen
* jag har sjungit "i wanna make love right now right now" med fel text
* jag har skämt ut mig
* jag har förnderat mig själv
* jag har fått samvetet på samvetet (?) två gånger
* jag har gjort en ny upptäckt. tunnelbanorna har fått nya hål!
* jag har stämplat sofies byxor. dubbelt så fina nu..
* jag har vart väldigt onyttig
* jag har blivit härmad två gånger !
* jag har smygfotat den fulaste skon jag sett i hela mitt liv.
* jag har kommit på att om man sover blir man pigg.

och folk som trodde jag var normal?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0