simsim

det blev ingen dans. pallade inte åka (a) menmen ska simma om mindre än en halvtimme nu. med farsan. haah jag vet men asso han ville typ, och jag fick ba en sån jäävla lust! haaha.
håller på att kolla kläder från asos de har skitfina saker !

1. en grymt snygg magtöja..så hett ;)
2. klorblekta tights. tyvärr lite dyra. hittade ett par billigare på gina..ska nog satsa på dom istället!
3. skinntights..haha fett ballt ju (a)
4. sockersöt kjol till våren :)
5. skinnbyxor..tyckte bara dom va lite balla. inget jag skulle gå i direkt !
6. kjolen är grymt fin..!
7. grå klänning..cooooooling. haha
8. världens finaste väska (a)
9. en topp, så himla fint. måste ha
10. samma fast baksidan. gulligt va ? :)

men nu ska jag simma. så..simma lugnt! haah
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0