sjuk..?

okejokej ikväll blir ingen rolig kväll. -.- har dansat idag med julia &sofie. nya koregrafin har blivit lite annorlunda så det ska passa att visa upp. det kommer bli värsta tufft ju (a) hihi men ikväll får jag inte gå nån stans eftersom jag tydligen är sjuk (?!) och jag måste sitta barnvakt åt min lillebror. JAG HATAR BARN ! visst han kan ta hand om sig själv, tills han går & lägger sig typ. det måste jag hjälpa honom med & ta sprutan och typ borsta tänder och massa massa skit..jaja sen ska jag titta på en film hade jag tänkt. typ flamman och citronen tror jag den heter handlar om ett par motstångshjältar. nån som sett det? den skulle typ va skitbra iaf. :) sen får vi se vad jag hittar på ikväll. ;) pööööss
/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0