sleep over.

nya uggar idag ! haha fett skönt min förra sög. den ända roliga va ju wajsa vafan ?
nu går det typ bla julia sofie sami annie och massa andra fast kommer inte riktigt ihåg..haha men bättre än gamla iallafall ! :)
ikväll blir det liten tjejkväll..hihi nej vet inte vi kanske träffar några killar sen. vem vet (a) julia sofie fanny sara & cissi sover här. sen får vi se vad vi hittar på. hahah ska bli feett med kul, vi har lixom studie dag. först vare meningen att maja emelie klara & kajsa skulle sova här också. men så blev det inte, dom kunde inte :/
nån kille som vill träffa oss ikväll sen ? (aa) haha
jag och sofie dansade. hade lite kul..HAHA RONAY ! och den fittan skvätte vatten på mig ? haha :)
nu ska jag käka lite blåbärsmuffins som min supergulliga farmor lagt fram! älskar dig farmor :)
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0